..... Getting the momentum .....

Monday, July 27, 2009

Past is fading. New age is coming!

Yeayeayaeyae. Udah xrisau lg. Si dia dah pun cntact. Xda hp rupanya. Hurm. U see, God's Power. When u were hurt of sumone, He will grant u another person who is a lot better either He grant u sooner or later. He want me to wait for a while. And now, i've finally see. Luv u God.

Ehem,ehem. Hari ni dah 26 haribulan kan? Lusa?
HADIAH,HADIAH,HADIAH.HADIAH....
Ya, umur meningkat tua tp muka tetap jambu dan awet muda. So, i dont mind being old. heh. Kejealousan adik n kakak pasti meluap2 pabila melihat hadiah2 yg telah diberikan olah daddy and mummy. krkrkrkr. Heh. Anak jantan in the family katakan. Mestila lebih dan dimanjakan. Tambah2 hensem plak tu. Sayang itu pasti lebih. Eh, hellloooo... ya,saya anak mak. Anda? Anak jiran? Tentulah anak mak anda sendiri bukan? Mari kita lihat ramai2 hadiah2 yg diterima.



Ya,itulah saja yang dapat diperoleh setakat ini. still waiting for the others. heh. tamak, tamaknya lutfee oii... yes, i dont have the skills nak amek gambar dari atas, dari sudut tepi dan lain2 dan buat muke cumel2. xberbakat. sebab i memang dah cumel. krkrkr. and selalunya, orang lain yg tgkap gmbar i. cumel lah katakan. ye2. slamat wish saya 29.7 nie. slamat baling tepung, telur dan segala najis.. (ingat aku xtau plan korang ya sahabat2. balik rumah pun xselamat!) tggu aku kejar korang. pasti cute kan muke i dicalit tepung sambil berlari2 mengejar2. ohh,sweeet.. kekekeke. oklah. bye!
p/s: menunggu hadiah dari melaka dan sugar mummy2. excited. =)

6 comments:

abbad said...

epy bfday

Unknown said...

happy birthday bro! semoga bertambah encem dan cute.Kalau ada sugar mummy lebih2 jangan malu2 tolak kat aku haha

tokie_rox said...

yo sahabat...epy bufday... hope dapat capai aper yang ko nk...n one more thing...aku lagi cute ar dr ko...igt tu..hahaha

Lutfee~ said...

abbad~ terima kasih..

z~ maceh2. memang bertambah cute pun tiap ari,dun wory lah. haha. sugar mummy? xmau la tolak kat kau,nanti jatuh. aku kasi kay? haha.

tokie~ tq tokie.. yela, kau memang cute dari aku,, tu la F*H** suke.. hahaha..

rapturous said...

xyah ah bagi present.. sugar mummy dah bagi dah (huh slamat duit aku!!) hehe.. pepun.. hepi bday smoga panjang umur dan berbahagia sntiasa hingga ke anak cucu..(mcm congratz org kawin je kan..)

Lutfee~ said...

hehehe.. ye2.. smoga anak cucu aku pun bahagie ke anak cucu dan seterusnya.. thank u.. =)