..... Getting the momentum .....

Monday, May 4, 2009

Kanak kanak wonderpets.




Ini ada seorang budak. Nama beliau nana. Dia budak bawah umur. Kau tengok la, sayang aku kat dia sampai aku sanggup teman dia pergi main benda2 khayalan and duniawi camni. Haish. Sampai habis duit sepuluh rengget maen benda ni. Baru ja ingat nak beli topup. Haish lagi. Teringat juga kembali zaman budak2 dulu waktu saya ponteng tadika (samseng kanak2) dan pergi berlari ke kompleks2 berdekatan dengan intan (ex-kanak2 idaman) sambil memikul bekal makanan dan botol susu popeye yang xlekang di dada. Terkenang dahulu kala bagaimana diriku dan intan berfoya2 sambil berlari2 ala2 hindustan dan sama2 mengejar cinta yang makin mekar. Sungguh syahdu. Baiklah, permainan2 sebegini memang menjadi kegilaan zaman2 setara kebangkitan wonderpets dan menjadi trend "siapa-dah-try-dia-hebat". "Weh,aku dah try naik kereta game tue". Heboh seluruh tadika. Maka, dialah yang hebat di tadika tersebut dek kerana belum ada pelajar lain yang menjejakkan kaki dan mencuba. Kembali kepada cerita kanak2 di atas. Comel bukan? Warisi sepupu dia la ni. Tadi aku dah gigit2 tangan dia sebab geram dengan kecomelannya. Dah puas gigit diri sendiri sebab terlalu comel so i gigit orang lain pulak. Tapi alangkah terkejutnya aku bila beliau menjerit and bagitau mama, " Aunty! Bang lutpi buat lovebite!". Sungguh maju kanak2 sekarang. Budak ni memang rapat dgan aku. Maybe sebab aku hensem. Kanak2 pun tertarik. Terharunya. Ya, aku suka kanak2. Kanak2 pun suka aku. Kerana aku hensem. Ya,ulang sekali lagi. Bagi la aku anak negro ka, cina, iban or sapa2 ja aku tetap suka. Dah layak bergelar bapa kan aku ni? So,kalau aku jumpa pendera kanak2, aku dera korang pulak ok. Luv u nana.

Selesai.

p/s: blog bertukar warna kerana ingin tampak lebih gebu dan suci macam tuannya. timakaseh.

15 comments:

Unknown said...

haha kelaka seyh cerita hindustan ko time kanak2 hehe..malangnya aku tak teringat langsung childhood love story aku camne huhu

arifpaan said...

bg aku dlu laki pmpoan tu sama..
s0..xdak rsa pape p0n. =="

syafiquéva said...

kecik2 dh gatai~
huhuhuhuh~

Lutfee~ said...

z~cinta pertama tetap di hati. cewah!

arep~ ish2... dari kecik dah bisexual.. i like~ muahaha.

syafiq~ kecik2 dah hensem. nak buat cmna.

* [ F y z a ] * said...

haahahha.. lutfeee gatal! :P:P

- abdul hadi abdul muti - said...

kirenye ko ade peluang cerah bukak pusat jagaan kanak2 kat taman permuahan r ni..kan?
hahaha

amow said...

DAMNSON COMEL GILA BUDAK NI.

sarah mohammad said...

hahahhahaha..tapi weh sampai sekarang aku masih menunggang bnda alah tu.. hmm agaknya manalah ya 'intan' tu sekarang.

Lutfee~ said...

fyza~ saya kan bernafsu buas. haha.

hadi~ boleh ajer. nak hantar anak kau?

none~ comel lagi sepupu dier.

sarah~ haha. boleh join aku la ni. aku naik kude tu 2 kali berturut2. best sangat! Ntahlah di mana intan sekarang. cinta kami lenyap begitu sahaja. sedih.

- abdul hadi abdul muti - said...

a ah..
kalau wife aku ngan aku tak sempat nak jage anak aku..
ko jage r jap anaks anaks aku ek?
haha

Fizah said...

hai awk..yea, you can link my blog...hehe..

SYASYA SYAZWANY said...

hey u
link link cpt :D
hhehe

Lutfee~ said...

hadi~ wife ka husband?? muahahaha.

fyza&syasya~ ok2!! thanx!

* [ F y z a ] * said...

hahaha.. I org pertama nk anta anak I kat tmpt u! tak corrupted kan anak i nnt? hadi, better watch out taw! :P

Lutfee~ said...

haih. tgok tu. muke i yang hensem ni buat ramai yang dah berangan nak antar anak kat i padahal study pun xabis lagi. terharunya. yelah, nanti boring2 i bwakla anak you all pegi momo ker, zouk ker, barcelona ker, x corrupted kan? hahah~