..... Getting the momentum .....

Saturday, November 29, 2008

RinDuuuuuuuu....~

I MISS EVERYONE OF YOU. REALLY MISS U GUYS.

Ni ler antara org2 yg i really miss tahap tapir mengamuk :




Ni ler muke2 yg aku rindu sesangat and slalu suruh aku organize pegi men bowling dan seumpamanya. ni jugak ler budak2 bangang yg slalu buat bising kat dewan kolej bila turin berucap. ngeh3. ni jugak ler muke2 yg aku kdg2 rasa nak penampor jer coz suke paku and bahan aku ngan ayat2 pedih. ni jugak ler hamba2 allah yg slalu ader ngan aku waktu susah ker, senang ker, kaya ker and aper2 jer. ntah payah nak describe korang coz korang AMATLAH TERBEST. semua kiter sekepala and jarang kiter nak dapat kwan2 lain mcm nie. kiter start dari aku :


aku~ terkenal dgn sifat ORGANIZE (horom tol dapat gelaran neh).
izat~ terkenal dgn sifat "kesukanan aka. mat athelet" nyer.
fitri~ terkenal ngan sifat MAT HUJAN nyer.
shah~ ayat dier paling terkenal "GHEEE... BODDDOOO".
udi~ terkenal dgan kepala yg serba guna. bleyh jadi helmet, mikrofon dan mcm2 lagi. ngeh3.
syamir~ sifat baiknya. cool plak tue.
kuden~ni pown baik giler. wei semua, kuden dah kuruih gila skarang!! ngeh3.
iki~ my giler2 best pren. rumah dekat just jalan kaki. terkenal dgn suara itiknya. ngeh3. dan kepandaiannya yg gila babeng.
bulat~ terkenal dgan sifat kemelayuannya. ngeh3. and sarjan kadet. keh3.
bismil~ terkenal ngan sifat suka bahan org tahap cipan padahal xsedaq diri tuh cam org minyak xcukup zat. ngeh3.....
bagidol~ memang lawak giler and aku suke berlawak ngan dier. terkenal ngan mat gig and gigi kuburnyer. muahaha~
cheqarp~ budak masam. no komen. keh3!!
amri~ si pendek yg petah berkata2 dan masih belum mencapai akil baligh.
abrar~ terkenal ngan buisness radixnya. keh3~
shaheir~ mata macam xcukop tidoq. mat gig jugak~
haikal~ kambing yang pandai bermain gitar. muahahaha!!
izul~ mat awek!!!!!!
ayie @ mengae~ aku rapat gila ngan dia. thanks blanja aku makan semalam!! keh3. terkenal dgan sifat "pending" nya and ayat "aku xtau"..~keh3..
akmal~ haha. nooh. muka kena tutup. sayang awek yg view blog nie xdapat nak tau muka hang. dia ni seorang yg mempunyai kaki yg busuk. ingat aku xtau?? keh3!!!!
amar~ anak pengetua @ amar mora adalah panggilannya. terkenal ngan "BUDAK JITRA".
hamdan~ fanatik kartun2,awek2, semue yg berkaitan ngan Jepun. Dia suke tampar badan org sambil kata "weh!!". hahaha~



Tu dier lah member2 kesayangan aku. ada lagi yg xda dalam gambar nie. ni time raye kat my house. ader yg xdapat dtg. MAT POGET!!! keh3~ diarong ni, sampai mati aku tetap sayang. walaupun diarong ni perangai cam cempedak busuk, tapi otak semue neh genius2 belaka. xleh nak describe lah korang. banyak nak tulis tapi xtau nak tulis cmner coz korang SESANGAT HYPER DUPER HAPPENING. kenangan kiter kat kolej, after spm and semua2 tuh, memang xsetanding kenangan2 yg akan datang. aku rindu korang weyh. HANG OUT RAMAI2 RAYE HAJI NANTI.~





p/s: can i turn back time??? dear god,please.

No comments: