..... Getting the momentum .....

Thursday, January 15, 2009

LDK n Emy yg Kebuluq ice cream.

By the way, for not-kedahan or not-orang utara, do u know what "kebuluq" is?? ermm.. camni, "kebuluq" can be derived as "kelaparan atau ketagihan sesuatu yg amat sangat". Anda paham?? Tahniah. Inilah yg berlaku kepada seorang rakan saya pada ketika ini. Nama yang diberi ialah emillia. Seperti yg anda sedia maklum, ahmad lutfee, the son of the great abdul razak is a very lazy n pemalas tahap lembu tidur. jadi, saya telah gagal untuk menyiapkan kerja yg diberi oleh miss syazwanie aka. my 260 bel lecturer yg cun,gebu,dan putih dan comel dan cantik dan molek dan sweet dan adorable dan okay,cukup lutfee. jadi dengan keadaan yg amat takut kerana tidak menyiapkan kerja beliau, tetiba seorang penyelamat datang menjelma.

lebih kurang macam inilah dialognya : "weh, aku nak tolong hang. tapi, hang kena belanja aku ice cream" i replied, "okay,no problem". she said, "tapi aku nak 2 batang. satu batang rm1.20". then i said, "okeh". she said again "ice cream dia weh....gila best weh...".

hurm.. ice cream helps. memang baguslah ada orang macam nih. maybe sebab saya menunaikan solat 5 waktu, jadi pertolongan sentiasa datang. sekarang lutfee telah menjadi seorang yang munafik. sekian.

ok,topik kedua.

the words "LDK". Latihan Dalam Kumpulan. Sebut sahaja kepada warga uitm, hanya carutan yg anda kan dengar. lebih kurang macam ni la.. "Boring!!", "ish,ganggu time tidoq!!". dan yg lebih dramatik,ayatnya macam ni, "F*ck LDK!!!!!!" sambil menjerit dan berguling2 di block malinja. Saya pun xtahu kenapa perlu LDK. Sebab nak kenal antara satu sama lain??? saya dah absolutely FAMOUS....krkrkrkr. xperlu LDK demi mendapat kawan.. rilekss sudah yer mak leha. anda patut menganjurkan pesta2 bebas. barulah kami bleh berkenalan. muahahahaa. lutfee telah menjadi kufur. sekian.

walau bagaimanapun, LDK tetap LDK, starting tonight. huh... dats all. c ya~

p/s: Saya sedang belajar menggunakan ayat skema dan bahasa ibunda. Oh ya, terima kasih auntie2 cleaner. Tandas dah bersih. Sayaaaaang auntie2.

7 comments:

* [ F y z a ] * said...

haha..LDK = serabut kepala!

Lutfee~ said...

yup2.. sokong 500% peratus!!

.lemon. said...
This comment has been removed by the author.
.lemon. said...

ceceyy..
puji lecturer ada mkna laen 2..


ps : makcik cleaner da btambah feymes =)

Lutfee~ said...

heheheheh.. saja nak dapat markah lebeyh~ keh3..

mak cik cleaner mmg sentiasa famous dan akan terus dianggap famous!!

.lemon. said...

haha...
msti ah feymes..
mas0k t0ilet ja msti jmpa dya..
=p

Lutfee~ said...

hahahaha~
cerdik jugak kamu ni ya... ;p