..... Getting the momentum .....

Thursday, January 8, 2009

picit2 paha kawan.

Ya,itulah aktiviti saya di waktu lapang apabila keboringan yang melampau. tetapi di sini saya nak nyatakan bahawa saya xkan cubit paha2 yg berbulu dan berpintal2 kerana ia menimbulkan rasa geli yg amat sangat. however, its nice to be here in uitm since dpat roommates yg best,classmates yg okay dan bertemu dengan pemuja2 diri saya yg amat hensem dan gebu ini. muhahaha. a'a. baru teringat. election for pre-law HICOM dah diadakan kelmarin. with that, i would like to express my congrats to:

CIK MARVIANNA!!!!!!!!!
~walaupun anda agak sombong dengan saya,x mengapa, saya telah mengundi anda dan jika anda berjaya, jangan lupa belanja saya makan,minum dan sebagainya di mana2 sahaja. kalau tidak,saya akan buat petition untuk menjatuhkan anda... ada berani???? muahahahahaha~


EZWAR!!!!!!
~sebab dia ni bestfriend sejak mms. walaupun agak "annoying" all the time tapi saya tahu dia seorang yg amat efficient untuk berkerja. tetapi,saya boleh menjatuhkan dia bila2 masa sahaja. mengapa?? hanya dia yg tahu. muahahahaha. saya seorang stalker yg kejam.


IZZAT!!!!
~kemenangan "Obama" di United States telah mendorong beliau untuk membangkitkan semangat orang kulit2 gelap dan berkilat di malaysia. waahahahaa. Izzat,just kidding huh?? hehe.. ur da best man..


Z!!!!
~i know he will succeed. go buddy~


FALIQUE!!!
~walaupun beliau memikat saya dengan tubuhnya yg "sexy" dan asyik meraba2 saya di dalam kegelapan malam, tapi saya tetap sokong dier sebab dia ni hyper best.. i luv u flabby~


AH CHONG N PAK LONG!!!!
~tiada apa yg boleh pisahkan diaorng. menonton anime bersama, guling2 sambil picit puting bersama., dan sebagainya. apek,malam nie tengok futurama n maria ozawa (nada gatal) lg jom!!


dats all. i throw out all my voice to support them in Dewan Sarjana last monday. Hope korang berjaya and sentiasa memuja diriku yg kacak ini yea.. falique, i'll be sleeping in ur bed 2nite okay honey?? krkrkrkrkr. i'll post later. internet dah goyah. c ya~


p/s: mak cik cleaner uitm, bilakah saudari2 jelita akan cuci tandas2 malinja blok b??

12 comments:

emellia shariff said...

haih
kalu aku taw cmni la prangai manusia2 kt malinja
aku votre semua yg kt mahsuri dan masria sahaja,
kahkahkah
permainan yg anda semua mainkan sgt lah...........
hmmmm,unik(saya cuba menjadi sopan)
dh2 la tgk maria ozawa tu
haih
pi la cari ada bnyak new born star yg baru lah
bosan aku asik2 maria ozawa

Lutfee~ said...

keh3~
itulah lumrah hidup para lelaki saudari emellia bt. shariff...
anyway,boleh cadangkan siapakah new born star selain maria tue????
cam tahu jer.... tengok jugak ek??? ;)
hahahaha..

Vee Zainol said...

makasih pkcik coz sudi menge-vote i..
yeay! slamat dr seksaan konon kne blnje u
alhamdulillah
muahahaha

pkcik! ble mse i sombong ngn u nih
habaq mai sat
hahaha

^_^

Anonymous said...

is dat the reality?
"scary!" no offend.
and yeah, welcome to PL2B!
Have a great sem!

Lutfee~ said...

V~ ekeleh...xpe2.. memamg pun sombong.. pkir la sendiri.. bwek~
haha..

zahra~ "scary" huh?? huhu.. normal ar tue.. yup2,have a great sem too..

Unknown said...

takpe, this sem bukan takat dekan je tapi 4flat terus.

Unknown said...

oh ha ah heh. aku baru link kau.

Lutfee~ said...

haha. a'a. btul2 iz. okeh2,aku pun dah link kau.

Unknown said...

butoh dulu aku da link ah pastu emo sbb kau tak link hehe

Anonymous said...

thanx2
jangan lupa vote kat poll aku tuh
survey2 untuk prelawrians heheh
jap aku lupa ar camne nak link orang ngee~

Lutfee~ said...

baikk boss~
adoyai,kau pergi kat customize page n edit la gadget yg bleh edit friends.. gudluck!!

.lemon. said...

maria 0zawa xbez..
haha...
b0rn star bluekk :p