..... Getting the momentum .....

Friday, January 30, 2009

Terima Kasih Mak, Ayah, Rakan dll.

Wah,tragis betul tajuk kali ni. Uitm akan menerima kehadiran saya pada esok pagi. Tulisan blog akan diteruskan tetapi tidaklah sekerap di rumah. Maklumlah, uitm kan ada sistem wireless yg "best dan laju". Thanks mum, bila balik umah, jumpa mak la yg paling best. Ya,saya anak mak. Spenda pun mak basuh lagi. Thanks dad jugak sebab duit sentiasa disalurkan. Thanks rakan2 kerana tiap2 hari datang menjemput saya di rumah tanpa mengenakan sebarang cas. Maklumlah, korang bnyak terhutang budi ngan aku kan?? Lgpun, kawan macam aku ni susah nak dapat kan?? Hahahahaha. (ohhhh, munafiknya lufee). Thanks adik muna sebab sentiasa annoying seperti biasa. tapi tanpa kamu, sunyi hidup ni. Siapa lg hah? Oh ya, thanks mak cik gerai keuteuw sup yg sentiasa bagi diskaun. Yalah,tiap2 hari lepak situ.

Oklah,buat pemuja2 diriku yg setia, terima kasih kerana menceriakan hidup ini. Ya, saya akan maintain kehenseman dan kegagahan saya ini. Jangan risau ya. C ya.




Bye2 rumahku.
(ya,saya tau rumah saya cantik)

p/s: tiada niat untuk berbangga.

3 comments:

emellia shariff said...

woi anak orang kaya.
ang better bagi aku hadiah besday yeah.

dasar anak orang kaya yg pemalas,spenda pun mak basuh.

* [ F y z a ] * said...

Hahaha..
i bet balik every week la nih cuci baju! ahahahha.. xpe..ada geng sorg kat sni! ahahha..
btw, memang rumah anda cantik sekali!

Lutfee~ said...

emy~woi anak manja!
muahaha..
ish3... wish pun "hadiah" gak kan??

nk buat mcm maner, mak sayer sayang sayer.. ;)

fyza~ ish3.. maner ader tiap minggu daa..huhuhuhuhu~

terima kasih... jemputlah dtg!!